close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה כדאי לעבור טיפולי שיניים בטורקיה

מערכת שורשכה חשוון, תשפא12/11/2020

במרפאות השיניים בטורקיה תוכלו ליהנות מטיפולי שיניים מקצועיים ושירות שמציע איכות מקסימלית בזמן הקצר ביותר...

תגיות:
תיירות שיניים בטורקיה מציעה לכם יתרונות רבים. כמובן, שהמחיר הנמוך הוא אחת הסיבות העיקריות לנסוע עד לטורקיה כדי לעבור טיפולי שיניים, אבל גם איכות החומרים והציוד והרמה המקצועית הגבוהה של רופאי
השיניים בטורקיה, הם שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים בחופשת שיניים בטורקיה.

כשאתם מחשבים כמה יעלו לכם טיפולי השיניים בטורקיה, כולל כל החבילה (כלומר, ההסעות למרפאה וחזרה למלון, והלינה בבית מלון מפנק), קחו בחשבון שתקבלו חיוך חדש וזוהר במחירי הכול כלול!

היתרונות של טיפולי שיניים בטורקיה
- אנשי מקצוע מנוסים
מרפאות השיניים בטורקיה מעסיקות את הצוות המיומן ביותר, המחויב להצטיין בכול היבט של עבודת המרפאה. טיפולי שיניים בטורקיה נעשים בידי רופאי שיניים מומחים בעלי ניסיון רב בתחומם, וכולם רשומים כנדרש באיגוד השיניים הטורקי.

בין אם אתם רוצים ליישר שיניים עקומות, לסגור רווחים בין השיניים, לשפר את מראה קו החיוך שלכם או להחליף שיניים חסרות – מדהים כמה ניתן לעשות בתוך זמן קצר מאוד עם צוות השיניים המנוסה ועם הטכנולוגיה הממוחשבת והחדשנית ביותר.

במרפאות השיניים הטורקיות מועסקים גם אנשי מקצוע מוסמכים בכירורגיית פה, המיומנים בהליכים מורכבים יותר כמו עקירות כירורגיות, השתלות שיניים, הרמת סינוס והשתלת עצם. המרפאות מבטיחות ששום טיפול או ניתוח, לא יבוצע על ידי אדם שאינו מנתח פה מוסמך לחלוטין.

- חומרים וציוד באיכות פרמיום
מרפאות השיניים בטורקיה משתמשות אך ורק בטכנולוגיה, בחומרים, בציוד ובטכניקות שזכו לדירוג הגבוה ביותר וזמינים היום במרפאות האיכותיות בעולם. אין כאן שום גימיקים. כך שאם אתם מחפשים ציפוי חרסינה בטורקיה, מובטח לכם שימוש בציפויי השיניים האיכותיים ביותר הקיימים.

מרפאות השיניים מורשות על ידי משרד הבריאות הטורקי לכלול באתר גם מעבדה מלאה. כך יכולה המרפאה לשלוט בכול ההיבטים המבטיחים שירות מהשורה הראשונה כמו: איכות המוצרים המשמשים למתן טיפולי השיניים, התאמות ממוחשבות שלא מותירות מקום לטעויות, ובעיקר צוות שמצויד במיומנויות הגבוהות ביותר.

הציוד הטכנולוגי הנמצא בקליניקה עצמה כולל תוכנות לעיצוב החיוך, מכשירי עיצוב וכרסום (CAD / CAM), טומוגרפיה תלת ממדית או לייזר לטיפול ברקמות הרכות. בכול מרפאות השיניים פועל צוות רופאי שיניים קוסמטיים ומומחים המספקים למטופלים רפואת שיניים משקמת המאפשר ליצור מהפך בחיוך.

- אווירה של רוגע ונינוחות
מרפאות השיניים בטורקיה מציעות למטופלים טיפולי שיניים איכותיים בסביבה יוקרתית ומפוארת. כל אזור במרפאה מעוצב מתוך מחשבה על טובתם של המטופלים, כדי לספק להם סביבה רגישה, מפנקת ושלווה, כולל אזורי הרפיה מרובים וחדרי טיפולים מרווחים המציעים תחושה של שפע ונינוחות ברגע שנכנסים למרפאה.

- מקסימום אסתטיקה במינימום זמן
במרפאות השיניים בטורקיה תוכלו ליהנות מטיפולי שיניים מקצועיים ושירות שמציע איכות מקסימלית בזמן הקצר ביותר. לדוגמה, הלבנת שיניים בטורקיה המשתמשת בלייזר, תוכל להציע את התוצאות הטובות ביותר לרוב לאחר שתי פגישות, כשכל אחת נמשכת כ-40 דקות. ההלבנה בטורקיה מהירה יותר כי היא מבוצעת עם ג׳ל המכיל אחוז גבוה של מי חמצן, יותר מזה המותר לפי התקן האירופי. הטיפול ניתן על ידי רופא מומחה המשתמש בטכנולוגיה החדשנית ביותר.

- אחריות
מרפאות השיניים בטורקיה מציעות אחריות למספר שנים עבור טיפולי שיניים הקשורים לציפויי שיניים, לכתרים, לשתלים דנטליים ועוד.
- במהלך חופשת השיניים שלכם

מרפאות השיניים ממוקמת לרוב באזור אטרקטיבי באיסטנבול, ומאפשרות למטופלים ליהנות מסיורים באיסטנבול, ולא רק מחיוך יפהפה, בריא ומושלם.

איסטנבול היא עיר עשירה מאוד מבחינה היסטורית ותרבותית, אך גם מבחינה קולינרית. הזדמנות נהדרת להיכנס לאחת המסעדות ולטעום מטעמי גן העדן שמציע המטבח הטורקי העשיר והמגוון, במיוחד כשהשיניים כבר לא כואבות.

המאמר נכתב באדיבות צוות המומחים של אתר Dream Smile
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה